2016. június 15., szerda

Szeretem

Szeretemidő. Az esőkopogás nemcsak elalváshoz tökéletes, de előadás alatt is megnyugtató volt hallgatni, hogy gördülnek le a magas ablakokon az esőcseppek. Mintha máshogy telt volna az idő. A nagy embereknek nagy szavaik vannak erre, ők azt mondanák, hogy szakrálisba váltott át a profán, ünnepi lett a hétköznapi.

Színes esernyővel baktattam a városon, csakazért is mosolyogva, legbelül tudtam, hogy nem én vagyok az egyedüli. Illatos kávézóban kortyolgattam az életet, nem érdekelt a világ gondja, sem másé. Az eső elmossa a bajokat, mint az út porát. Képzeletben kicsit elkalandoztam, kizökkentett, amikor belegondoltam, másnak mit jelenthet ez az idő. Nem tudtam megfékezni a gyorsuló szívdobogást, ahogy a széles mosolyt sem. igen, olyan is lehet, nyugtáztam megelégedettséggel és nagyot kortyoltam a kis kávémból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése