2016. május 20., péntek

Azt mondják...

Azt mondják, a gyerekek élete csupa móka és kacagás! …és furcsa tudatosítani, hogy az én életem még a gyerekekénél és mókásabb és kacagósabb. Pedig állítólag már nem vagyok gyerek, ennek ellenére magam sem tudom, mikor éreztem magam ultoljára úgy, mint azok, akik nem nyertek. Izgalomtól vicsorgó, dühös, elkeseredett kisemberek fokozták bennem az éhség keltette kimerültséget.
Azt mondják, a felnőttek nem veszik észre az élet apró örömeit, nincs idejük négylevelű lóherét találni. Pedig olykor mi sem egyszerűbb! …időhiányt elütve autóban énekelni, korgó gyomorral a hentes pultnál jót kacagni. Morogni, majd első látásra kilátástalannak tűnő helyzetemet kinevetni. Reggel kizárólag jobb lábbal felkelni, madártollnak mindig megörülni, olvadt fagyit magamra csöpögtetni, mosolyogva a mindenbe révedni.

Azt mondják, nagyszerű az életem. …és igazuk lehet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése